Net geen 50 juridische professionals verzamelden op 5 oktober in Leuven voor de tweede editie van het seminarie Advocatenmarketing 2.0 dat KnowToGrow – Legal i.s.m. uitgeverij Larcier en met de steun van Xerius organiseerde.
De relatie tussen een advocaat en zijn klant is vandaag “multimediaal”. Als advocaat beschikt u over verschillende kanalen om uw kantoor en expertise in de kijker te zetten en nieuwe producten en diensten te ontwikkelen.
- Welke kanalen?
- Hoe pakt u het aan?
- Wat werkt, wat werkt niet?
Het seminarie wil advocaten handvaten aanreiken om op een structurele manier marketingcommunicatie in te zetten voor
- het opbouwen van merkbekendheid
- contacten te onderhouden met bestaande klanten en relaties
- wervend, binnen de grenzen van de waardigheid van het beroep, te communiceren naar potentiële klanten
Op basis van de feedback op de eerste editie werd het programma lichtjes bijgeschaafd.
- Marketing is geen reclame: strategie, marketingplannen en communicatieplannen voor advocaten, door Ben Houdmont, managing consultant bij KnowToGrow Legal
- Communicatie laten renderen. Tips en adviezen voor het werven van klanten door het inzetten van Google, Sociale Media en andere kanalen, door Dany Daelemans, managing consultant bij KnowToGrow Legal
- De deontologie van de advocaat: hoeveel mogen we sharen om geliket te worden? door Hans Graux, advocaat bij time.lex
- 3 crucial things lawyers need to know about PR, door Kristien Vermoesen, co-founder and managing partner FINN
- Een sterk advocatenmerk bouwen, hoe doe je dat? door Ben Houdmont, managing consultant bij KnowToGrow Legal
- Sexy contentmarketing voor advocaten: hoe het wél en hoe het niet moet, door Charlotte Meindersma, Charlottes’s Law & Fine Prints
Advocatenmarketing 2.0 – 5 oktober 2016 – Leuven: sfeerbeelden
Meer informatie?
U wil meer informatie? Evalueren wat KnowToGrow voor uw kantoor kan betekenen? Een interne opleiding organiseren voor uw managementteam? Contacteer KnowToGrow vrijblijvend.