Categorieën
Content Marketing

Een YouTube-contentstrategie opzetten: de ervaringen van Google Brandlab

Tegen 2017 zal 74% van de internet-traffic uit video bestaan. Welke opportuniteiten liggen hier voor uw merk? Hoe kan u op basis van CCC (create – collaborate – curate) straks een sterke online positie als merk opbouwen? Een verhelderend artikel in der “Think with Google”-reeks.

Contentmarketing draait al lang niet meer alleen om tekst, tekst en tekst. Video kent een toenemend belang.

Building a YouTube Content Strategy:
Lessons From Google BrandLab

Lees het artikel

Deze post is ook beschikbaar in: FR

Door Dany Daelemans

Dany is een marketingprofessional met een passie voor communicatie, digitale media en marketingtechnologie. Hij werkte 20 jaar voor Wolters Kluwer België in marketing, sales en productontwikkeling. Sinds 2004 werkt hij op freelance basis voor overwegend professional services en vrije beroepers. Als content- en communicatiecoördinator voor klanten of KnowToGrow gaat hij dagelijks op zoek naar relevante marketinginformatie voor de juridische markt en focust hij op boeiende verhalen die informeren, motiveren en conversaties uitlokken. Volg hem op Twitter @danydaelemans.