Categorieën
Algemeen Content Marketing

Relaties binden met je kennis, hoe pak je dat aan?

Als advocaat wil je een toegevoegde waarde bieden.  Ook wanneer je aan marketing doet. Om bestaande klantrelaties te verstevigen, nieuwe relaties aan te gaan en zo je bedrijfsdoelstellingen te realiseren. Een logische invulling van die ambitie is het delen van je kennis. Maar hoe pak je dat succesvol aan? Hoe zorg je er voor dat je de juiste kennis deelt, in het juiste formaat en via de juiste kanalen? Hoe zorg je er voor dat je gelezen wordt en een voorkeur bewerkstelligt voor je kantoor?

Mark Rosbergen geeft antwoorden op die vragen in een reeks artikels op zijn blog Ondernemendeadvocaat.

Door Ben Houdmont

Ben was jarenlang actief op managementniveau bij o.m. Wolters Kluwer (België en Spanje) en Larcier-DeBoeck, steeds met de focus op product/marktontwikkeling en marketing. Bij KnowToGrow is zijn ervaring als CEO, juridisch uitgever en marketingmanager de basis voor de ontwikkeling van innovatieve content-marketing strategieën. De laatste jaren was Ben actief als uitgever van Artsenkrant maar met KnowToGrow sluit hij opnieuw aan bij zijn juridische opleiding (UA en KUL) en zijn managementopleiding aan de Vlerick Business school.